top of page

Mijn favoriete blogs

We kunnen er eigenlijk niet meer om de blogs heen met daarin de vlogs en de plogs. Het is eigenlijk je dagelijkse tijdschrift met je hobby's met daarin allemaal nieuwtjes. Ik vind het heerlijk, ik lees en kijk me dagelijks suf op mijn favoriete blogs. Amerikaanse/Engelse blogs lees ik ook, maar ik geef toch meer voorkeur naar de nederlandstalige blogs. Hieronder heb ik een lijstje gemaakt mijn favoriete nederlandse bloggers.

beautygloss.nl

Dit is Mascha Feoktistova oprichtster van Beautygloss, wat eigenlijk uit is gegroeid tot één van de bekenste en grootste blogs in Nederland op beauty gebied. Ze heeft ook onder andere ook vloggloss, foodgloss & trendgloss op haar naam staan. Ze organiseerd één keer per jaar een vriendinnenweekend & een beautyglossparty die gesponseerd is door Andrélon. Ik vind het leuk om dagelijks haar artikelen te lezen op het gebied van beauty. Ze schrijft en filmt alles op haar eigen manier, wat ik hartstikke leuk vind. Ze heeft fijne tips en reviews over de nieuwste producten en ook budget producten, wat harstikke fijn is want we hebben natuurlijk niet het geld op ons rug groeien. Ik vind Mascha's vlogs, foodgloss & trendgloss niet zo heel erg leuk, maar dat komt denk ik omdat daar mijn interresses niet echt liggen. Haar blog is een leuke aanrader als je haar blog nog niet kent.

lottelovesbeauty.nl

Lotte heeft vind ik een hele leuke blog, heel vrouwelijk en fris. Lottelovesbeauty gaat onder andere over beauty, maar ook over lifestyl en kleding. Ze schrijft niet dagelijks een artikel, maar om de paar dagen, kijk wel altijd ontzettend naar uit. Er staan voornamelijk reviews geschreven en geschreven over budgetproof tot middenklasse make-up en beautyproducten. Ook komt ze regelmaat met een nieuwe ooglook aanzetten. Zeker een aanrader om te lezen!

missmurphey.nl

Dit is Alyssa oprichtster van missmurphey.nl. Voorheen was missmurphey eigenlijk een beauty blog, maar dit is veranderd naar een lifestyle DIY blog. Ze heeft leuke DIY's en leuke lifestyle artikelen en reviews over verschillende producten. Ik ben erg enthousiast iedergeval!

misslipgloss.nl

Dit is Cynthia oprichtster van misslipgloss. Ze heeft al ook al voor TLC een kleine video's gemaakt met make-up tutorials. Verder reviews ze eigenlijk alles wel wat met beauty te maken heeft. Ze zet dagelijks nieuwe foto's en video's over haar leven en persoonlijke ervaringen.

teskuh.nl

teskuh.nl een voorheen beautyblog en nu denk ik een lifestyle blog. Ze heeft andere interesses gekregen en is hier voornamelijk over gaan bloggen. Ze is voornamelijk voor de natuurlijke beautyproducten, die zie je de laatste tijd ook veel voorbij komen. Dit vind ik heel erg fijn want ik ben helemaal van de body shop make-up producten en van de Dr. Hauschka producten. Dit zijn producten die gemaakt zijn op natuurlijke basis. Ze verteld veel over haar ervaringen en heeft laatst een platencontract getekend en heeft laatst haar eerste videoclip opgenomen. Harstikke leuk om haar te volgen, dagelijks zet ze een artikel online.

Dit was het dan alweer, mijn favoriete blogster van het moment. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik lees meerdere blogs dan deze 5, maar deze dames sprongen er voor mij echt uit.

Have fun!

Liefs,

Door Dieh

Recent Posts
    Search By Tags
    Er zijn nog geen tags.
    bottom of page